på besök i hönsen nya hem

Idag har jag varit på besök hos Marianne och Ove för att lämna över lite grejor som vi inte kommer att behöva mer. Och så fick jag se hur hönsen ska bo från och med i morgon, söndag. De kommer att få det hur bra som helst i sitt nya hönshus och hos dessa trevliga, goa människor!
 
Tyvärr glömde jag att ta bilder, jag blev så imponerad av allt... men jag får kanske en ny chans när vi besöker dem när hönsen har bott in sig. 
 
I morgon blir det sista dagen med gänget här och det känns konstigt. Samtidigt som jag är glad att hela flocken flyttar tillsammans till ett bra ställe, så är jag ledsen och kommer att sakna dem. Känslomässigt åker jag berg- och dalbana nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0