Räven

 Idag kom det en man som bor två kvarter bort och berättade att de hade haft besök av en skabbräv en timme tidigare. Den hade varit inne i deras trädgård under natten och grävt ett hål i gräsmattan och sedan vid lunchtid såg de den i trädgården och t.o.m. uppe på altanen! De kunde se att den har skabb eftersom halva svansen var utan päls. Den betedde sig besynnerligt när den gick ända fram till huset mitt på dagen!
 
Jag tackade för att han varnade och skyndade mig att locka in hönsen i hönsgården. Sen ringde jag polisen, som sa att jag fick ringa kommunen. Så ringde jag kommunen och fick numren till 2 jägare, som jag också ringde flera gånger utan att få svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0