Redan vår?

 Kan det redan vara vår? Vi har sett en del flyttfåglar som inte brukar komma förrän senare, som t.ex
 
                     
                                               Svart vit flugsnappare
Steglits                                                                         
 
Vildgässen såg jag också häromdagen.
 
Jag hörde på nyheterna i går att någon redan sett vitsippor!
Hoppas nu bara att inte vintern kommer tillbaka förrän tidigast i december.
 
I går cyklade jag till stan och efter att ha uträttat några ärenden cyklade jag hem igen.
Det var 7 grader varmt och solen sken, det var härligt att cykla! Men på hemvägen hade jag kraftig motvind, så jag var helt slut i kroppen när jag kom hem. Jag har i alla fall satt igång med motionsträningen ordentligt nu!
 
 
 
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0