Härlig vårdag!

 
Idag har varit en aktiv dag! Först flyttade alla växter ut och jag tog bort all bubbelplast och frigolitskivan på golvet.
Hyllorna placerades om och alla växter fick flytta in igen, i helt ny ordning. Som tur var blåste det inte, så växterna klarade av att stå ute i skuggan under tiden. Golvet sopades rent, gardiner sattes upp för att ge skugga och så planterade jag 5 tomater i sina slutkrukor.
 
Jag hann med att sola ½ timme i solstolen också, jag ville njuta en stund! Sen kom Emil och hjälpte till att räfsa bort en massa löv och grenar, tack snälla Emil!
 
Efter det fixade jag sallad och sås till maten. Emma, Benny och Maya kom lagom till grillningen. Vi satt ute på altanen och grillade, men vi satt inne och åt. Det var ju trots allt inte sommarvärme...
 
Tack, alla ni, för en trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0