Godmorgon söndag

Vi har ett litet barnbarn, Maya 1½ år, på besök sedan i går morse. Hon sover över själv hos mormor och morfar för första gången. Dagen började strax före fem, då hon vaknade till i resesängen. Jag stoppade om henne filten, gav henne nappen och hon somnade om igen. Det var ganska lagom att stiga upp, tyckte jag och
här sitter jag en stund framför datorn alldeles för mig själv.
 
Snart börjar nog dagen för fler i huset... Och vi går en härlig dag till mötes!
Det är så underbart att få rå om de små barnbarnen!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Walfridsson

Så mysigt för Maya att få sova hos mormor och morfar också :) Tack för att ni ställer upp!

Svar: Tack för att vi fick "låna" er dotter!
Anki024a27 Akerö

2012-10-03 @ 22:18:18
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0