Morgonpromenad

 
Jag går en promenad varje morgon, ca 30 minuter måndag till fredag. Det är så härligt att möta dagen!
 
 
Jag går mot öster och solen börjar lysa upp himlen. När jag vänder mig om för att titta ut över havet mot Kullaberg, så ser det mycket spännande ut. Det är rödaktigt på molnen och något är på gång...
 
 
Och så... plötsligt... ser jag regnbågen! Det är bara nedersta delen som syns, så det ser lite märkligt ut. Regnbågen brukar man ju se som en stor båge uppe på himlen, men här ser man bara en liten bit.
Den är ganska bred mot vad den brukar vara. Tyvärr har jag inte lärt mig hur man zoomar på telefonkameran,
så det syns inte så bra på bilden. Jag ville ju i alla fall fotografera den.
 
 
Så vänder jag mig om och fortsätter promenaden och ser soluppgången!
 
 
Vilken härlig morgon!
 

Kommentarer
Postat av: emmawalfridsson.blogg.se

Vackert!

2012-11-08 @ 21:46:56
URL: http://emmawalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0