Intensiv helg

Denna helgen har det varit fullt upp!

I fredags var Karin och jag på begravning i Gärds Köpinge.
Det var en fin begravning och efteråt blev det middag, kaffe och tårta.
Trots att anledningen var sorglig, så var det trevligt att träffa alla.

Lördagen gratulerade vi min pappa på hans 83-årsdag.
Det var en trevlig dag.

I dag har vi gratulerat dotterdottern på 1-årsdagen och svärsonen på 30-årsdagen.
Även denna dag var trevlig! Lilltösen går nästan hela tiden nu.
Hon är så gullig!


Kommentarer
Postat av: Anna

- ett "t" i gratulera. ;-) Första gången i hela mitt liv jag sett dig stava fel.

2012-03-12 @ 11:00:45
Postat av: anki

Ja, och jag tyckte att det var något som inte stämde, men jag funderade på om det ev. skulle vara 2 l. Nu ser jag ju att det är felstavat, tack för påpekandet!

2012-03-12 @ 15:40:33
Postat av: Anki

Nu är det rättat!

2012-03-12 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0