Spår i sanden ute

I dag ville ingen gå ut heller! Jag la fram äpplehalvor för att locka ut dem,
men då stod Konrad i öppningen och sträckte sig fram för att picka i äpplet.
Han pickade till sist ner äpplena på marken, men han vågade inte hoppa efter.
Jag lät luckan stå öppen, stängde grinden och gick för att pyssla med annat i trädgården.
När jag kom tillbaks, låg det lite bajs på farstutrappen och det var spår i snön,
så han hade till sist vågat sig ut i alla fall!



Mer än så blev det inte i dag, men kanske de vågar i morgon.


Kommentarer
Postat av: erik

snöar de i björkkagen

2011-09-16 @ 07:54:48
Postat av: Anki

Hej Erik!

Så klart snöar det inte här! Först såg jag inte att jag skrivit fel. Jag menar så klart sanden och inte snön. Så bra att du la märke till det, du är ju så duktig att läsa! Kram från mormor

2011-09-16 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0