Röntgen

Efter att ha gjort en kranskärlsröntgen i går, som visade att jag har fina kärl (!), måste jag nu ta det lite lugnt. Läkaren gick in i ådern i höger ljumske och det sprutades in kontrast, röntgenapparaten hängde ovanför bröstet och jag kunde själv se på en skärm hur det såg ut där inne. Fantastiskt vad de kan nu för tiden!

Så det blir några dagar utan trädgårdsarbete, jag får nöja mig med att vattna lite i växthuset och kanske ta bort lite vissna blommor, men det ska nog gå bra! I helgen ska jag gå korta promenader, men jag vill gärna ha sällskap ifall det skulle hända något. Jag vill INTE att "proppen" i ljumsken går upp!

------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0