Tidig morgon

I dag var jag uppe redan 05.00 eftersom jag skulle passa barnbarnet (10 månader) ett par timmar på morgonen.
Så i dag har jag fått rå om det lilla livet helt själv. Vi har gosat och lekt och haft det mysigt!

Eftersom jag skulle iväg så tidigt, kunde jag inte släppa ut hönsen förrän jag kom hem igen strax före 11.
De måste ju hållas inne till 08.00 och nu blev det ännu senare. De fullkomligt kastade sig ut
genom luckan så fort jag öppnade! Hoppas att de håller sig ute till 16.00 i dag, de behöver ljuset och
solen strålar från en klarblå himmel, så det blir nog inte mörkt förrän bortåt 17-tiden.

Trots att de fick vara inne så länge, så låg där 2 ägg i redet!
Tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0