Svårt beslut

Jag har funderat länge på att jag nog måste sluta med hönsen... Jag har svår värk i händerna och har mycket svårt att städa och hålla rent i hönshuset.Och så har vi börjat resa med husbil och är borta flera veckor åt gången. Yngste sonen har bott i huset och passat hönsen under våra 4 första resor, men nu kan han inte det mer. 
 
Nu har vi alltså nått fram till det svåra beslutet att lägga ner hönsfarmen! Vi har sån himla tur att hela vår flock får flytta tillsammans till sitt nya hem, inklusive kycklingarna! Så bra för allihop att få fortsätta tillsammans på nytt ställe! Och de fortsätter att ingå i genbanken också! Ibland har man flyt!
 
Tack, snälla Marianne och Ove! Ni får en väl fungerande flock att ta hand om!
 
Jag är så glad att hönsen stannar hos oss tills kycklingarna är 8-10 veckor. Jag njuter varje ögonblick!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0