Regn hela dagen

 
Ja, i dag har det verkligen regnat hela dagen! Regnmätaren hade svämmat över
så det har ju kommit minst 50 mm!
 
Jag hade ärende till stan i morse och då hade det inte börjat regna. Jag cyklade in (8 km)
och var på det avtalade mötet 10.00. 45 minuter senare började det regna samtidigt som mötet
var över. Så det var bara att ta på alla regnkläder, som jag hade tagit med eftersom jag anade att
det skulle börja under förmiddagen.
 
Jag cyklade vidare några km till Coop och uträttade mina ärenden där och sedan cyklade jag hem
i ösregnet. Men det är faktiskt ganska skönt med regn! Det blåste inte och det var ca 10 grader,
så det kändes helt okej. Men så himla skönt det är när man kommer hem efter en sådan runda!
 
Och cykeln är verkligen värd sitt pris!
 
Tack, till den som uppfann cykeln!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0