Blocket försäljning

 
Förr i tiden sydde jag en hel del kläder, mest till barnen, men också till mig själv. Det har varit ett
stort intresse, men nu funkar inte mina händer och fingrar p.g.a. värk, så därför håller jag på att
stöda undan sybehör och tyger och allt som hör till det. Det är lite med sorg i hjärtat som jag nu
måste lägga detta bakom mig, jag önskar att det hade gått bra att sy nu när jag har barnbarn också,
men när kroppen säger ifrån, så får jag rätta mig efter det. Och det finns ju andra saker att göra i stället!
I går sålde jag min provdocka på Blocket.
 
 
Nu känns det ändå ganska bra, när jag slipper ha allt detta som bara tog plats.
Det känns ganska bra att rensa i röran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0