Härliga sommar!

Nu verkar vädret bättra sig och det ska bli sommarvärme! Härligt med sol och bad igen!

Fast nu efter allt regnande, så har ju ogräset växt. Det kommer så fort att jag inte hinner med och på grund av värken funkar det inte lika bra som förr att dra bort det. Men jag behöver kanske lära mig att se det utan att genast rensa. Numera rensar jag bara så att det inte konkurerar med grönsakerna om platsen. Ibland är det svårt att se ogräset och inte kunna göra något åt det, men då brukar jag cykla ner till stranden i stället, så slipper jag se det!

I dag har jag tänkt ligga på stranden ett par timmar och bara njuta!

Tack, Universum, för solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0