Maginfluensa

I natt har jag haft maginfluensa och en rejäl sådan! Som om det inte räckte meddet, så fick jag enorm kramp i ena låret, jag får ganska ofta kramp, men i natt var det värre än vanligt.

Nåja, framåt morgonen kändes det lite bättre, men jag var väldigt matt. Så efter att ha gett hönsen sin mat, kröp jag ner i sängen igen. När jag sov som bäst, vaknade jag av en smäll som av krossat glas! När jag kom upp såg jag att det var granen som vält:



Som tur var hade jag glömt att vattna den i går efter att jag klätt den. Det var det sista jag gjorde innan influensan började, men den skulle ju ha haft vatten också. Nu är jag glad över det, för annars hade vattnet förstört golvet!



Jag har inte haft så mycket krafter att jag orkat lyfta upp den, så den får ligga kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0