Dåligt

Jag kan inte se hela min text längre, när jag ska skriva. Jag mailade blogg.se och frågade varför. Jag fick detta svaret:

Hej,

att rutan är i vägen beror på att du har internet explorer. Anledningen är att internet explorer inte läser in koder på samma sätt som t.ex firefox, chrome och safari. Eftersom att både firefox och chrome är mycket vanligare än IE så designar vi därför efter det som fungerar för majoriteten. Internet explorer är känd för att strula med allt möjligt eftersom att det inte släppts en enda felfri version och alla har olika fel, därför är det nästintill omöjligt att få en sida att fungera felfritt med just IE. 
Vi rekommenderar därför att du helt enkelt byter webbläsare och börjar använda mozilla firefox istället som de flesta webbsidor idag är optimerade för, inklusive blogg.se.

 

Teknikerna kommer såklart försöka få det att fungera med IE också, men just nu så är det (som vanligt) bara den webbläsaren som strular, tyvärr.

Dåligt, tycker jag. Jag har börjat se mig om efter en ny blogg, eftersom jag inte tycker om när man behandlar folk på det viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0